sreda, 22. januar 2014

NAJBOLJŠE PESMI SO ŽE NAPISANE (četrtič)

Smešno kako nam počutje diktira našo usmerjenost k poslušanju, odkrivanju in obujanju spominov. No mene v obdobju bolezni vedno ponese v srečna in neobremenjena obdobja mojega odraščanja, tako da se temu primerno spomnim tudi neverjetnih drobcev superiornosti določenih glasbenih genijev, ki so tako ali drugače pozabljeni, mrtvi ali pa preprosto v zasluženem pokoju.

JEANNY, ki jo je napisal naš severni sosed FALCO, ki žal že 15 let počiva na centralnem pokopališču na Dunaju. Sami prelepi pesmi, ki govori o problematiki pobeglih, zlorabljenih, ugrabljenih otrocih, je namenil tudi nadaljevanja in sicer: COMING HOME, ki je drugi del sage in tretji del, ki je naslovljen WHERE ARE YOU NOW... Njegova največja uspešnica pa je seveda ROCK ME AMADEUS in je bila prva nemško govoreča pesem, ki se je povzpela na sam vrh ameriške glasbene lestvice in sicer v kategoriji "ROCK SONG".

FOREVER YOUNG, tudi neverjetna nemško govoreča skupina, ki je svoje pesmi v večini primerov sicer izvajala v angleškem jeziku. To so neverjetno nadarjeni glasbeniki ALPHAVILLE. Za vsakega, ki se občasno spogleduje s synth glasbo, to je osnova, to in KRAFTWERK no pa še kaj bi se našlo. Vendar pa so v tistih časih nemško govoreči glasbeniki prodrli v svet s svojo nadarjenostjo in vizijo, prav neverjetno.

TIME AFTER TIME, gospodične oziroma boginje visokih not CINDY LAUPER iz davnega leta 1984, vedno me potegne v mladost in v razmišljanje o zamujenih priložnostih in o pretiranih zlorabah opojnih substanc, vedno bom čakal in še vedno čakam... Pri Cindy bi bilo potrebno omeniti tudi melanholično TRUE COLOURS, nekakšno spovedno pesem o pravici izbiranja kdo si in kaj si. 

ZOMBIE by THE CRANBERRIES, pesem z globoko vsebino, z ostrim besedilom, ki nam da misliti kaj počnemo svetu, kaj počnemo našim potomcem, kaj počnemo... Izvedba v živo, vse posnetke prekaša in je definitivno še za 100% boljša pesem, sam sem to doživel v Zagrebu, verjetno že več kot 10 let nazaj.

DON'T SPEAK izpod peresa oziroma izpod inštrumentov in vokala skupine NO DOUBT, neverjetna pesem o vedenju, kdaj in kako veš da moraš utihniti in zadevo požreti pa čeprav so ti s tem povzročene določene krivice. Super pesem še ene super skupine, ki sem jo imel čast spremljati tudi v živo, zanimiva izkušnja.

NOTHING ELSE MATTERS, pesem ki je še danes ne razumem v popolnosti in seveda kdo pa sem jaz da bi jo lahko razumel... No, je pa pesem od METALLICA-e, ki moje spomine ponese v kleti, garaže in seveda v mladost, kjer je bilo pomembno samo druženje in igranje...

Prof. M2M

Ni komentarjev:

Objavite komentar