ponedeljek, 16. april 2012

Fičke fačke in kaj bomo sedaj

Hmmm, po tehtnem premisleku preko vikenda in ponedeljkovega jutra, ko sem se zbudil že nekje ob 4 uri zjutraj mi je dalo, kar nekaj iztočnic kaj in kako bi lahko zaposlil moje fante v tem tednu ko me ne bo. Ja bomo kar nekaj na hitro definirali, kaj in kako.

Želim, da mi vsak dan na svojih blogih napišete nekaj znakov (minimalno 1000) o tem kako ste preživeli dan in kaj se je dogajalo v šoli. Želim, da bi dobil vse pozitivne in negativne informacije od vas in ne samo in izključno od ostalih profesorjev. Vedno ko me ni, me profesorji obveščajo o zadevah, vendar nikoli ne izvem nič dobrega / pozitivnega, le slabe / negativne zadeve. Če sem pa o teh zadevah že obveščen, pa lažje sprejemam vso negativno energijo, ki jo sproščajo profesorji, ki se stalno pritožujejo čez vas in jih tudi nekako umirim in jim dam vedeti, da vse že vem, da ni tako grozno, itd.

Ta naloga ni kazen za vas, ta naloga je privilegij, ki vam pravi, da vam tudi na besedo verjamem, pa čeprav me ni poleg.

Prof. M2M

4 komentarji: