petek, 3. februar 2012

Razmišljanje

Če me moj spomin ne vara, sem imel pred tremi tedni 20 dijakov, 20 divjakov v razredu, vendar vidim, da se to očitno spreminja in da to postaja že zelo zanimivo. Vidim, da vas je očitno le še mogoče 10, ki spremljate moj blog in pišete objavljate, ter komentirate določene izjave. Sicer vsi veste kaj je vaša naloga in kaj bom od vas zahteval na koncu leta. Še enkrat naj povem in zapišem tukaj na svojem blogu:

Objavite boste morali na svojem blogu vse naloge, ki sem vam jih zadal.
Prav tako morate komentirati objave, če je tako zahtevano.
Spremljati morate moj blog in bloge svojih sošolcev.
Če to ne bo izvedeno vsaj 75%, sledi kazen na koncu šolskega leta pri zaključevanju ocen.

No tako bi vas pozval k razmišljanju, kaj si sploh želite? Nekoč, pred dvajsetimi leti sem zapisal in se tudi sam spraševal o tej zadevi. Del nekega daljšega mojega kontroverznega dela pravi:

Živeti, zakaj?
Ljubiti, zakaj?
Trpeti, zakaj?
Umreti, zakaj?

Prav tako sem v tem delu napisal:

Življenje polno ljubezni,
ljubezen polna sovraštva,
sovraštvo plod umetnosti.

In ko boste vsaj približno razumeli, kaj od vas takšno razmišljanje zahteva in kam vas bo to pripeljalo, boste mogoče razumeli zakaj, zakaj sem tako zatežen razrednik in vedno želim, da držite skupaj, v dobrem in slabem, da ste razred kot celota, kot krog sestavljen iz posameznikov, kot veriga, čigar najšibkejši člen varujete kot čisto zlato.

To je za vas umetnost!!!!!

11 komentarjev:

  1. Pa bi lahko videl oz. prebral daljši del tega razmišljanja?

    OdgovoriIzbriši
  2. Jst skos spremljam blogger sam komentiram pa bl mal.

    OdgovoriIzbriši
  3. zanimiva objava katero podpiram !

    OdgovoriIzbriši
  4. objavo podperam:! z vašim razmišljanjem se strinjam saj vem da mam še en star greh za objavit na blogger

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdo pa je naš najšibkejši člen, če smem zvedeti?

    OdgovoriIzbriši
  6. jest zdj k sm nažalost 3 tedne duma nimam kj druzga za delat kt večinoma bit na računalniku in pomoje se me bo to držal še naprej da bom preberav blog g. Mlinšinatra našga legendarnga razrednika ter od ostalih 1o sošolcev. In upam da se hmal vidmo TAČKA

    OdgovoriIzbriši
  7. če bi preberal moj blog bi zvedl že zdavni

    OdgovoriIzbriši
  8. sj jst na blogger grem usak dan sam komenteram pa ne pa nevem zakaj za naloge pa zmeri cakam na zadn moment da napisem :S pol pa k bi mogu pa pozabm grr

    OdgovoriIzbriši
  9. to kar ste napisali ste strinjam z vami profesor in upam da se bomo res držali skupaj kot celota

    OdgovoriIzbriši