ponedeljek, 6. februar 2012

The Price

Jah pa tako to očitno je.... Vsi moramo plačati ceno za tisto kar smo naredili, oziroma kar smo si nakopali nad glavo.....

Twisted Sister - The Price

How long I have wanted
this dream to come true
And as it approaches
I can't believe I'm through

I've tried
Oh, how I've tried
For a life, yes a life
I thought I knew
Oh it's the price we gotta pay
And all the games we gotta play
Makes me wonder
if it's worth it to carry on
'Cause it's a game we gotta lose
Though it's a life we gotta choose
And the price is our own life
until it's done

Time seems to have frozen
but the mind can be fooled
As the days pass I discover
destiny just can't be ruled

Hard times
Oh, hard times
For the prize, yes the prize
I thought I knew


No če imate problem z razumevanjem lahko prosim našega Hoff...... , da tole prevede, smiselno prevede in to brez "google translate".

No bistvo je pa to, da kar skuhaš to poješ.....

No pod to objavo s komentarji lahko podate svoje mnenje glede današnjega dneva in cenika, ki ste ga danes prejeli.

9 komentarjev:

  1. "Kako dolgo sem želel,
    da se mi izpolnijo te sanje
    ko se približajo
    nemorem verjeti, da sem končal

    Poskušal sem
    Oh, kako sem poskušal
    za življenje, seveda življenje
    Mislil sem, da vem
    To je cena ki jo moramo plačati
    in igre, ki jih moramo odigrati
    Sprašujem se
    če se splača nadaljevati
    ker to je igra, ki jo moramo izgubiti
    težko je življenje, ki ga moramo izbrati
    In cena je naše lastno življenje
    dokler ni končano.

    Zdi se, da je čas zmrznil
    ampak um lahko pretentamo
    Skozi čas odkrivam
    usodo, ki ji nemorem nasprotovati

    Težki časi
    oh ja težki časi
    Za nagrado, seveda nagrado
    Mislil sem da vem.

    - Upam, da nisem pokvaril celotnega pomena. Sicer pa super komad.
    - Mnenje: Nimam komentarja.

    OdgovoriIzbriši
  2. hmm le kako bi začel s komentiranjem tudi jaz nimam komentarja saj nisem na srečo dobil cenika in tudi upam da bom usaj tuk pametn da ga nebom

    OdgovoriIzbriši
  3. jas sem eden od unih ki dobimo po vase cenik sam vem da sm si ga zaslužu in ta dejanja nosim na svojih ramenih sami smo si krivi!!! nobena juha se nepoje tako vroča kot se skuha;!

    OdgovoriIzbriši
  4. hja kar smo naredili smo si zaslužili, čeprov ne denarja, smo pa zbrali dvojne pike, ki jih v merkatorju ne moremo unovčit :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Briga me te TOČKE, važn d gremo v BMW fabrko!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. lavrca .. m pa w si narobe ubrnu..
    am ja hmm..mene pa zanima kašn cenik je pa moj na levi rami?
    drugač pa dobr :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sj nism biu nikol upisen zarad ksnih "pizadrij" pike sm si nakopu sm zarad te sportne k se mi neda tiste bedne odbojke igrt pol pa ne telovadm... :S

    OdgovoriIzbriši
  8. ja, nimam posebnih komentarjev, samo zahvalil bi se za +20 točk in +3 točke za prisotnost v petek. a, pa še za redno zalaganje s kredami bi se zahvalil pri uri g. Prijatelja. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. upam da ne bomo dobili več toliko negativnih točk apmak pozitivne

    OdgovoriIzbriši