ponedeljek, 6. avgust 2012

Dopust in uživanje

No po poletnem morskem oddihu na Krku, sem se preselil delno na dolensko in delno tudi v Ljubljano, kar pa sem hitro izkoristil in po koncertu skupine "Duran Duran" v Križankah, tokrat odšel pnovno sam na Trnfest, šel sem v resnici na pivo, ker so bili otroci dva dni pri babici. No in, super presenečenje - koncert supine "Wattican Punk Ballet", meni sicer neznane armenske / madžarske skupine brata in sestre. Sama glasba me je spominjala na fenomenalni koncert skupine "The White Stripes" leta 2005 v Križankah. No očitno sem se imel super in sem si z eksperimentalno glasbo in pivom napolnil tudi baterije, tako da v ponedeljek (jutri) odhajam z družino še v toplice. Seveda sem z mobitelom posnel še nekaj fotografij, ki jih prilagam.






1 komentar: