petek, 2. december 2011

Veseli december

Jah, pa smo ga dočakali. Tukaj je in mi se ga veselimo, pa načeloma sploh ne vemo zakaj. Mogoče že samo zaradi pripone, ki jo vedno slišimo poleg imena.... Veseli december ! Kaj pa, če bi se nekaj ljudi, gruča istomislečih ljudi, dogovorila in bi se recimo, zaradi obilice dežja, veselili aprila in bi vedno govorili "Veseli april, jupi ja, spet dežuje gremo žurat." No, mislim da ne bi šlo v prodajo, kdo bi pa v dežju in vlagi na stojnici pil kuhanca, al pa grog, ma te pravljice ne bi prodali tudi verjetno skandinavcem ne, ki imajo verjetno dosti bolj mrzlo v aprilu kot mi na balkanu. No pa smo se očitno skozi zgodovino naučili, da bi lahko bil veseli mesec le december, ki se zaključi s Silvestrom in seveda z zaključkom starega leta in z začetkom novega leta in seveda z novimi nesmiselnimi zaobljubami, kot so "Letos ne bom kadil." ali pa "Letos bom shujšala in ne bom jedla čokolade." ali pa mogoče celo pridemo do bolj drastičnih zaobljub, kot na primer "Letos bom abstiniral na vseh ravneh svojega življenja." No ja takšne zaobljube so lahko neverjetno prazne, čeprav se sam spomnim moje zaobljube ducat let nazaj, ko sem si zadal, da bom nehal kaditi in celo pol ducata let po tem nisem prižgal cigarete. No takšno zaobljubo sem zaradi vraževernosti (ponavljanje zaobljub) letos sprejel na zadnji dan v mesecu oktobru in zaenkrat kaže optimistično in že več kot mesec dni ne kadim.

Jah, mesec december prinaša tudi ogromno piškotov, potic in samih dobrot, ki jih sam tudi rad naredim in seveda tudi pojem. In tako danes, ker sem cel dan doma, pečem prve piškote v decembru in sicer, lešnikove rogljičke in resnično upam, da bodo zdržali kaj dlje kot samo do ponedeljka. Kajti pri nas doma zdržijo slaščice maksimalno tri dni in niti minutke več.

No veseli december se je več kot očitno začel in mi ne moremo nič da bi to zaustavili, tako da se je potrebno sprijazniti in ga zajeti z veliko žlico učitka in žurat maksimalno, a le po pameti in z glavo. No tukaj za zaključek, pa še največja decemberska slovenska laž:

"GREM SAMO NA ENO PIJAČKO !!!"


Prof. M2M

1 komentar: