torek, 2. julij 2013

Zaključna parada se približuje

Jeeeehhhhh, pa to je to, bliža se zaključek in podelitev spričeval mojim fantom za izjemne dosežke in zaključek šolanja poklicne usmeritve. Novih nekaj operaterjev bo hodilo po svetu in na vse sem ponosen.

No pa še, mislim da zadnji dosežek v triletni borbi z normami, ocenami in odnosom. Miha Kastelic, moja desna roka, predstavnik razreda je osvojil prvo mesto v tekmovanju "Mladi v svetu energije", kjer je sodelovalo 219 projektov. Da pa je zmaga resnično nepričakovana pove dejstvo, da Miha ni bil seznanjen s prijavo na tekmovanje, vendar sem ga jaz kot mentor prijavil, ker sem verjel, da je Miha s projektom vetrne elektrarne lahko uspešen. Kar se je seveda tudi izkazalo. S ponosom bom nagrado predal zmagovalcu v roke in mu čestital.

No kot se spodobi pa lahko tudi napišem, da pouka že nekaj časa ni in da se pripravljam na nove osebnostne izpite s pomočjo neverjetne "Pivoljub" trgovine. Jeh, testiranje, pokušanje, pitje neverjetnih zvarkov, ki jih nekateri imenujejo pivo. Super šport za vsakogar, ki ima mejo v glavi in v denarnici. No nekaj različnih zvarkov sem že poskusil in do sedaj izstopajo:
- TROOPER (pivo skupine Iron Maiden), angleško rdeče grenko pivo z zelo zanimivim okusom. Po mojem mnenju pivo za izbrano družbo ob pečenju na žaru v poletnih mesecih.
- GINGER BEER, super okusno osvežujoče svetlo pivo, delno pekočega okusa. Pri samemu pivu je težava le v količini, ki je definitivno premajhna. Mogoče za zimske mesece.
- ANDECHSER DOPPELBOCK DUNKEL, prvo temno, temno, res temno polno pivo, ki ga pijem iz trgovine "Pivoljub" in kot se spodobi je tudi to fenomenalno, alkoholno močno podprto in super pitno s spominom na otroštvo (karamele bomboni).

No pa še plan za soboto, ko bom svoje di"v"jake končno izpustil (samo do septembra) bom ob praznovanju pil izjemno redko pivo (nekaj primerkov v Sloveniji, večina pri meni) BREWER'S RESERVE No.4  in tega se že veselim.

Predlagam obisk trgovine vsaj preko interneta, ker to je fenomenalno in do sedaj še nisem poskusil slabega piva. Seveda pa jih imam nekaj še na zalogi, ki čakajo na svoj trenutek resnice, ki ga bom seveda delil z vami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar