četrtek, 3. maj 2012

Blaž-eni Nik-oslav Zlato-vnik

gold
always believe in your soul
you've got the power to know
you're indestructible
always believe in
gold

No pa sem le dočakal, kar sem čakal. Fanta sta neverjetna. Uspela sta, navkljub vsem pritiskom in seveda vama obema zaradi tega iskreno čestitam in želim, da ta dva prosta dneva preživita v uživanju in zasluženem lenarjenju. Dosegla sta 30,5 točk, kar je zadostovalo za zlato priznanje. SUPER in še enkrat čestitke za izjemen uspeh.

Prof. M2M 

6 komentarjev:

  1. tudi jaz njima ćestitam iz srca kajti tudi jaz sm se preizkusu na regiskemu in sm pogruntu da neznam nič kaj šele nadrzavnemu ko znam manj kot nic :D haha čestitam še 1x

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda tudi moje čestitke! Me pa zanima kaj pa zdej naprej a je to to al morata še na kako tekmovanje?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja super, zelo sem počaščen, da sem nekaj zlatega dobil tudi letos. In ne Zupan, konec je s tekmovanji. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne nisem naredil vaje, ker je nisem imel in tudi če bi jo imel ne vem če bi naredil, ker se držim mojega pravila, da so počitnice za počivat šola pa za delat. Ampak nekdo verjetno pričakuje da bomo delali tudi takrat, ko je čas za počitek. To mi pa ni všeč in zato zelo nerad delam kaj za šolo med počitnicami in še to za oceno, kar te pa seveda prisili da stvar narediš. Ampak jaz nisem naredil, tudi če bi imel ne vem če bi. Pa naj mi da še en cvek, upam, da bo že enkrat spoznal, da dela napako.

    OdgovoriIzbriši